Februari 07, 2017

Souvenir Siraman Nuansa Biru Tosca

Souvenir siraman nuansa biru tosca ini merupakan pesanan dari Robert & Johana. Isi souvenir siraman ini antara lain handuk ukuran 30x30cm, Bali Soap 100gr/Transparant Soap 100gr dan lilin bunga yang dipacking dalam keranjang rotan dan kain tulle kemudian diikat dengan pita satin.

Nah berhubung untuk warna handuknya tidak ada yang berwarna biru tosca akhirnya memilih kain tulle yang berwarna biru tosca dengan pita satin berwarna senada. Terima kasih Robert & Johana atas pesanannya :)



 

1 komentar:

  1. Kami menawarkan pelbagai perkhidmatan kewangan yang meliputi: Perancangan Perniagaan, Perdagangan dan Pembangunan Kewangan, Hartanah dan Gadai Janji, Pinjaman Penyatuan Hutang, Pinjaman Perniagaan, Pinjaman Swasta, Pinjaman Pembiayaan Semula Rumah dengan kadar faedah yang rendah pada 1.00% setiap tahun untuk individu, syarikat dan badan korporat. Dapatkan yang terbaik untuk keluarga anda dan memiliki rumah impian anda serta skim Pinjaman Umum kami. Pemohon yang berminat harus menghubungi kami melalui BBM INVITE: {D8980E0B}
    WhatsApp Only :: {33753893351}
    E-mel: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    BalasHapus